دسته بندی ها طراحی

دکوراسیون داخلی کلاسیک

طراحی داخلی یک ساختمان راهی برای ایجاد فضایی منحصر به فرد که تمامی نیازهای ساکنین را برآورده نماید و محیطی آرامش بخش را برای آنها فراهم کند. دکوراسیون داخلی وابستگی زیادی به سلایق، ترجیحات، نیازها و البته بودجه کارفرما دارد. یک طراحی دکوراسیون داخلی درست منجر به ایجاد استایل زیبا و شیکی برای ساختمان شده که از المانها و طرح های مربوط به هر سبک طراحی دکوراسیون داخلی پیروی می نماید. دکوراسیون داخلی کلاسیک نیز یکی از سبک های طراحی داخلی به حساب می آید. در این سبک المان ها و جزییات الهام گرفته از طرح های قدیمی و معماری یونان و روم می باشد و می بایست اشاره کنیم که تقارن در دکور داخلی به زیبایی به همراه استفاده از تزیینات کلاسیک به خانه شما جذابیت می بخشد. یک طراحی لوکس برای ساختمان تنها به طراحی نما لوکس وابسته نیست بلکه طراحی داخلی لوکس نیز محیط لاکچری که مد نظر است را پدید می آورد. در این سبک طراحی به انتخاب مبلمان با طرح های قدیمی، استفاده از رنگهای غنی، پارچه های با کیفیت، تزیینات کلاسیک، آینه و لوسترهای شیک و بزرگ و سایر موارد پرداخته می شود.

اگر زمان کافی برای خواندن این مقاله را ندارید، کافیست با مشاوران طراحی گروه معماری همستان تماس بگیرید.

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک

نقاشی دیوار در دکوراسیون داخلی کلاسیک

دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک یکی از استایلهای محبوب در طراحی و زیباسازی فضای خانه است که با استفاده از متریال دکوراسیون داخلی با کیفیت مثل سنگ و چوب به طراحی فضایی لوکس و زیبا می پردازد. یک ویلا کلاسیک یا آپارتمان کلاسیک جزییاتی زیادی را در بر می گیرد که این جزییات را می توانید در نقوش و طراحی دیوار تا کف ساختمان مشاهده کنید. با توجه به اینکه طراحی کلاسیک الهامی از معماری روم و یونان است از المانهای مربوط به آن دوران نه تنها در طراحی نما استفاده می شود بلکه در طراحی پلان ساختمان و یا طراحی پلان ویلا در بخش طراحی داخلی نیز می توانید سرستون ها، قرنیزها، طاق های زیبا و متقارن و توجه به رعایت تقارن در قسمت های مختلف طراحی داخلی را مشاهده کنید. سبک های مختلفی برای طراحی داخلی وجود دارد که در دو دسته کلاسیک و مدرن قرار می گیرد و اگر مایلید خانه ای با شکوه و مجلل داشته باشید بهتر است از سبک کلاسیک برای طراحی داخلی استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی کلاسیک ایرانی

دکوراسیون داخلی کلاسیک ایرانی قدیمی با دیوار آبی رنگ

شاید با توجه به آنچه گفتیم با خود بگویید دکوراسیون داخلی کلاسیک چه ربطی به دکوراسیون داخلی کلاسیک ایرانی دارد؟ درست است که خواستگاه هر دو سبک معماری کشورهای متفاوتی است ولی اساس هر دو سبک معماری شباهات های زیادی با هم دارند. در دکوراسیون داخلی کلاسیک ایرانی نیز همانند سبک طراحی داخلی کلاسیک به تقارن در بین اعضای طراحی داخلی، مواد و متریال با کیفیت و البته جزییات و تزیینات زیاد توجه می شود. این طراحی احساس شکوه و فرهنگ عمیق ایرانی را در طرح ها، الگوها و رنگها به نمایش می گذارد و متریال جذابی برای ایجاد این احساس استفاده می نماید. در دکوراسیون داخلی کلاسیک ایرانی از کاشی های منقوش، گچبری های زیبا و ستون هایی شیک بهره برده می شود که با تعاریف گفته شده در بالا شباهات زیادی به طراحی کلاسیک دارد. رنگهای به کار گرفته شده در دکوراسیون داخلی ایرانی شامل رنگهای طلایی، قهوه ای، بورگوندی و نیلی که به فضا احساس لوکس و شکوه خاصی می بخشند.

خانه ایرانی به سبک کلاسیک

همچنین برای روکش مبلمان، پرده پذیرایی، اتاق خواب و غیره از پارچه هایی با کیفیت با طرح های سنتی ایرانی شامل پرندگان، گلها و غیره بهره برده می شود. آینه های بزرگ با فریم های چوبی و شیشه ای احساس بزرگی و روشنایی بیشتری به فضای داخل ساختمان می بخشد و لازم به ذکر است که در طراحی پلان به سبک کلاسیک پنجره ها کوچکتر از طراحی پلان مدرن هستند و از این رو وجود عناصری که به انعکاس بیشتر نور طبیعی و حتی مصنوعی کمک می کنند می تواند نقش مهمی در طراحی داخلی نیز داشته باشد. لوسترهای زیبا و سنتی ایرانی که شبیه به چلچراغ ها و لاله عباسی هستند نیز در طراحی کلاسیک ایرانی بسیار پرطرفدار است. اگر مایلید بیشتر در این باره بدانید توصیه می نماییم به مقاله دکوراسیون داخلی کلاسیک ایرانی مراجعه نمایید.

دکوراسیون خانه ایرانی با طراحی داخلی کلاسیک و سنتی

دکوراسیون خانه ایرانی با طراحی داخلی کلاسیک و سنتی

تفاوت دکوراسیون خانه ایرانی با طراحی داخلی کلاسیک و سنتی در این است که در طراحی ایرانی از طرح های سنتی ایرانی، فرهنگ و میراث ایرانی الهام گرفته می شود. سقف های چوبی، دربهای بزرگ و پنجره های چوبی در طراحی خانه ایرانی به راحتی قابل مشاهده است.

متریال آجر برای طراحی داخلی کلاسیک ایرانی

متریال پرکاربرد در خانه ایرانی آجر، سنگ، چوب و آهن است که در دکوراسیون داخلی به کار می رود و از طرفی از کاشی های سنتی و زرین کاری شده، سفال های دست ساز با نقش های هنری نیز برای طراحی داخلی خانه ایرانی بهره گرفته می شود. پارچه هایی با طرح های سنتی و محلی برای رومیزی، کوسن، پرده و البته روکش مبل و صندلی استفاده می شود.

دکوراسیون داخلی پذیرایی کلاسیک لاکچری

دکوراسیون داخلی پذیرایی کلاسیک لاکچری دوبلکس

طراحی داخلی شامل دکوراسیون تمام بخشهای یک خانه از جمله آشپزخانه، هال و پذیرایی، اتاق خوابها، و حتی سرویس بهداشتی و حمام می شود و سبکی که برای طراحی داخلی مد نظر ماست می بایست در تمامی این فضاهای عمومی و خصوصی رعایت شود. دکوراسیون داخلی پذیرایی به سبک کلاسیک از جزییات ظرفیت، مواد با کیفیت و طرح زیبا برخوردار می باشد و شامل موارد زیر می شود:

مبلمان کلاسیک لوکس

مبلمان کلاسیک لوکس: مبلمان های کلاسیک دارای طراحی خاص با فریم های چوبی یا فلزی الهام گرفته از سبک طراحی قدیمی هستند که با بهره گیری از پارچه های نفیس و ارزنده که از طرح های بزرگ و برجسته تشکیل می شوند زیبایی طراحی کلاسیک را به نمایش می گذارند.

رنگ قهوه ای برای دکوراسیون داخلی کلاسیک

رنگهای غنی: همانطور که پیشتر گفته ایم استفاده از رنگ های غنی در طراحی داخلی کلاسیک بسیار رایج است و این رنگ ها شامل طلایی، قهوه ای تیره، بورگوندی و سبز می شود.

چراغ ها و لوسترهای شیک

چراغ ها و لوسترهای شیک: فضای داخل پذیرایی می بایست پر نور و زیبا باشد و برای اینکار از لوسترهایی شیک و زیبا فلزی یا شیشه ای بهره گرفته می شود. در واقع نورپردازی داخلی یکی از روشهای ایجاد فضایی منحصر به فرد و مطبوع است.

پارچه رومبلی در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک

پرده ها و رومبل: در سبک کلاسیک استفاده از پارچه های لطیف ولی با کیفیت با طرح های گلدار و یا نقش های ویکتوریایی بسیار مرسوم است. این پارچه ها برای پرده و مبل ها و حتی رومیزی نیز استفاده می شوند.

فرش در دکور داخلی کلاسیک

فرش و قالی: تنها در طراحی ایرانی نیست که از فرش و قالی استفاده می شود بلکه در طراحی داخلی کلاسیک نیز این استفاده از فرشهای دست بافت و قالی های دست ساز زیبا به لوکس شدن فضا می افزاید.

دکوراسیون داخلی کلاسیک اتاق خواب

دکوراسیون داخلی کلاسیک اتاق خواب

برای اتاق خوابها هم می توانیم از طراحی داخلی کلاسیک برای زیبایی بیشتر فضا استفاده نماییم. با استفاده از این استایل طراحی داخلی فضای اتاق خواب لاکچری و منحصر به فرد میشود و به شما زمانی برای استراحت و آرامش گرفتن در فضایی دلپذیر را می دهد. رنگ اتاق خواب می بایست به راحتی و آرامش بیشتر منجر شود، معمولا از رنگهای طلایی، عنابی، سرخابی و آبی معمولا در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک اتاق خواب استفاده می شود. از طرفی مبلمان و لوازم اتاق خواب نیز در استایل کلاسیک انتخاب می شوند. چوب ماهاگونی و لوازم و اثاثیه که از این چوب ساخته می شوند برای اتاق خواب نیز به کار برده می شود. تخت خواب و مبلمان ماهاگونی یکی از لوکس ترین متریال برای طراحی داخلی کلاسیک اتاق خواب به حساب می آید. معمولا برای زیبایی بیشتر فریم مبلمان و تخت از حکاکیهای با طرح کلاسیک، برگ و گل و گیاه بهره می برند.

تخت کلاسیک در طراحی داخلی کلاسیک اتاق خواب

یکی از انواع تزیینات دیواری در اتاق خواب ها مجسمه های چوبی، آینه های بزرگ با فریم چوبی و البته تابلوهای نقاشی کلاسیک با فریم چوبی است. نورپردازی اتاق خواب کلاسیک با چراغ های دیواری با طرح های خاص و پیچیده و یا لوسترهای بزرگ با به الگو و برجستگی های چوبی و یا لوسترهای شمعی انجام می شود. منسوجات و پارچه هایی که برای اتاق به خواب به کار گرفته می شود شامل مخمل، ابریشم و حریر برای پرده، رومیزی و پتوها می شود.

سبک کلاسیک جدید در دکوراسیون داخلی

سبک کلاسیک جدید در دکوراسیون داخلی

سبک کلاسیک جدید در واقع ترکیبی است از سبک کلاسیک و سبک مدرن که در واقع در کنار شیک بودن و زیبایی که سبک کلاسیک دارد این طراحی داخلی انعطاف پذیری بیشتری داشته و از جزییات کمتری نسبت به سبک کلاسیک برخوردار است. به عبارت بهتر طراحی ساده بخشی بود که در طراحی کلاسیک وجود نداشت و در طراحی کلاسیک جدید از میزان تجملات و تزیینات کاسته شده است و دکور ساده تر طراحی می شود.

سبک کلاسیک جدید با خطوط تمیز و ساده

در طراحی داخلی کلاسیک جدید خطوط و طرح ها ساده و با خمیدگی و پیچیدگی بسیار کم هستند و در واقع این اولین گام برای ترکیب سبک کلاسیک و مدرن به حساب می آید. رنگ هایی که برای دکوراسیون داخلی کلاسیک جدید استفاده می شود شامل رنگهای مدرن مثل آبی نفتی، خاکستری، مشکی و سفید است که به فضا حس زندگی و تازگی می بخشد. مبلمان ها در طراحی کلاسیک جدید ساده و راحتند و جزییات مبلمان کلاسیک را ندارند.

نورپردازی مدرن در طراحی داخلی کلاسیک جدید

چراغ ها و لوسترهای مدرن که حتی به صورت کنترل از راه دور یا ریموت کار می کنند. برای آینه کاری فضا همچنین می توانید از انواع آینه های دیواری لوکس که با طرح های خاص به دیوار چسبانده می شوند و یا انواع آینه ها با فریم هایی شیک و مدرن در دکوراسیون کلاسیک جدید بهره ببرید.

پارچه و منسوجات در طراحی داخلی کلاسیک

پارچه و منسوجات در طراحی داخلی کلاسیک جدید لطیف و معمولا ساده و بدون طرح ها و الگوهای شلوغ است.

دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک

دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک

دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک یکی دیگر از روشهای طراحی کلاسیک جدید است که عناصر کلاسیک و مدرن را با هم در بر می گیرد و نهایتا فضایی که حس لوکس و شیک بودن خاصی در فضای خانه ایجاد می کند. اما ویژگی های یک طراحی دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک چیست؟ اگر مایلید به طور کامل درباره دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک بدانید توصیه می نماییم به مقاله مربوط به آن مراجعه نمایید. با این حال در زیر ما به چند مورد از این جزییات اشاره نموده ایم.

تزیینات گچبری در دکوراسیون داخلی کلاسیک

حضور عناصر کلاسیک همانند تزیینات گچبری، ستون های تزیینی، مجسمه های چوبی، گچی یا سنگی.

رنگهای لوکس برای طراحی داخلی کلاسیک

رنگهای غنی همچون بورگوندی، زرد طلایی، آبی نفتی و سبز پر رنگ.

مبلمان طرح کلاسیک

مبلمان با طرح کلاسیک ولی با مواد و روکش های مدرن.

آینه دکوراتیو طرح کلاسیک

آینه دکوراتیو طرح کلاسیک در دکوراسیون داخلی کلاسیک

آینه ها یکی از اجزای دکوراتیو بسیار پر کاربرد در طراحی داخلی به حساب می آیند و در طراحی کلاسیک این عناصر در سبک ها و طرحهای قدیمی با فریمهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

فریم های آینه چوبی با طرح کلاسیک

معمولا این آینه ها فریم های چوبی با طرح کلاسیک دارند که از متریال با کیفیت همچون چوب ماهون یا ماهاگونی.

آینه دکوراتیو با فریم گچ بری

حتی در برخی از مواقع از تزیینات گچ بری با مجسمه های چوبی نیز برای این آینه های دکوراتیو استفاده میگردد.

آینه گرد در طراحی داخلی کلاسیک

نوع دیگری از آینه ها به صورت گرد با طرح های قوسی و خطوط منحنی طراحی گردیده اند.

آینه هایی با فریم هایی که با طرح گل و گیاه روی موتیفهای گلی کلاسیک.

فریم های آینه به رنگهای قهوه ای تیره، مسی، طلایی و بورگوندی.

فریم فلزی آینه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی کلاسیک

فریم فلزی برای آینه که همراه با خطوط زیبا، نقوش هندسی و یا مجسمه های فلزی با طرح کلاسیک است.

دکوراسیون داخلی با مبلمان کلاسیک

دکوراسیون داخلی با مبلمان کلاسیک

مبلمان در طراحی داخلی فقط جزو عناصر دکوراتیو محسوب نمی شود بلکه مبلمان در راحتی و رفاه ساکنین نقش موثری دارد و از این رو نه تنها وظیفه دارد که فضا را لوکس و خاص نماید بلکه برای ساکنین فضایی برای استراحت نیز فراهم آورد.

رنگهای دکوراسیون داخلی کلاسیک

مبلمان طرح کلاسیک دارای فریم های چوبی، پشتی بلند و پارچه هایی با کیفیت با طرح و الگوهای قدیمی و گل و گیاه.
رنگ مبلمان نیز به طور معمول از رنگهای کلاسیک مثل بورگاندی، طلایی، سبز پر رنگ، زیتونی و البته قهوه ای تبعیت میکند.
فریم مبلمان مثل تمامی عناصر کلاسیک دارای نقوش و تزییناتی است که روی چوب حکاکی شده اند.

دکوراسیون داخلی کلاسیک چوبی

دکوراسیون داخلی کلاسیک چوبی

یکی از متریال طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک چوب است که در کنار سنگ از جمله مهمترین متریالهای کلاسیک به حساب می آید که فضای خانه را به لوکس ترین حالت ممکن خب تبدیل می کند. چوب به فضا علاوه بر حس لاکچری بودن، گرما و صمیمیت می بخشد. از چوب برای طراحی مبلمان، کفپوشها، دیوارها، سقف و حتی تزیینات داخلی استفاده می گردد.

دکوراسیون داخلی ویلا کلاسیک

دکوراسیون داخلی ویلا کلاسیک

ویلا کلاسیک که امروزه یکی از پرطرفدارترین انواع ویلا لوکس بین خریداران و سرمایه گذاران می باشد و طراحی کلاسیک ویلا حس اشرافی و مجلل بودن را به ساختمان می بخشد. ویلا کلاسیک به لحاظ معماری دارای پلان وسیع، شیک و مجلل است که از ستونهای دکوراتیو، کمان و قوسهای زیبا و پله های شیک و منحصر به فرد به خصوص در وسط پلان برای ویلا کلاسیک دوبلکس بهره می برد.

ورودی ساختمان کلاسیک

ورودی ساختمان و نما کلاسیک نظر هر بیننده را به خود جذب می نماید و ساختمان نمادی از شکوه و تجملگرایی را با تزییناتی خاص و سنگبری و گچبری های خاص به نمایش می گذارد. اما توجه به نمای ویلا به این معنی نیست که از طراحی داخلی می توانیم غافل شویم. از متریال طراحی داخلی برای دکوراسیون ویلا می توان به سنگ های طبیعی، چوب و البته سیمان اشاره نماییم. معمولا سنگهای که برای نمای داخلی و بیرون ویلا کلاسیک استفاده می شوند گران قیمت و زیبا هستند. مبلمان و تزیینات نیز همانطور که قبلا گفتیم به صورت کلاسیک طراحی و تهیه می شوند و البته در بسیار از مواقع میزها و صندلی ها چوبی دست ساز هستند.

دکوراسیون کلاسیک منزل کوچک

دکوراسیون کلاسیک منزل کوچک

درست است که طراحی کلاسیک برای داخل و بیرون ساختمان در اکثر مواقع برای ساختمانهای با پلان بزرگ و متراژ زیاد انجام می شود ولی به این معنی نیست که منزل کوچک شما نمی تواند طراحی کلاسیک برای دکوراسیون داخلی داشته باشد. البته باید توجه شود که جزییات به شکل هوشمندانه و طرح های مناسب برای دکور داخلی کلاسیک برای منزل کوچک انتخاب شود تا فضا وسیعتر و لوکس تر به نظر برسد. رنگها در دکوراسیون کلاسیک منزل کوچک شامل رنگهای روشن و ملایم مثل سفید، بژ، کرم و خاکستری برای دیوار و سقف استفاده می شود تا فضا بزرگتر به نظر برسد.

مبلمان در خانه کلاسیک کوچک

آینه ها راهی برای انعکاس نور و بزرگتر نشان دادن فضا هستند و برای دکور کلاسیک از آینه هایی با طرح کلاسیک و فریم چوبی و یا فلزی استفاده می شود. مبلمان، میز و صندلی هایی با طرح کلاسیک ولی اندازه کوچک برای طراحی ویلا کوچک و یا خانه کوچک شما مناسب است.

تفاوت دکوراسیون کلاسیک و مدرن

تفاوت دکوراسیون کلاسیک و مدرن

دکوراسیون کلاسیک و مدرن دو سبک مختلف از طراحی داخلی به حساب می آیند که هر یک دارای ویژگی ها و منبع الهام مختلفی هستند. برخی از این ویژگی ها شامل عناصر اصلی طراحی و شکل دهی دکوراسیون، رنگ و جزییات، مبلمان و لوازم خانه، نورپردازی و غیره می باشد.

دکوراسیون کلاسیک و مدرن

در سبک کلاسیک از طرح های پیچیده، نماهای آرمانی و جزییات دقیق، تزیینات چوبی و سنگی برای طراحی داخلی استفاده می شود و در طراحی مدرن برای دکوراسیون داخلی از خطوط تمیز و صاف، منحنی های ساده و منظم، ساختار ساده، طراحی ساده و از متریالی همچون شیشه، بتن، فلزات و رنگ خنثی بهره می برد.

رنگ دیوارها و عناصر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی کلاسیک

رنگها در طراحی کلاسیک رنگهای غنی و پر رنگ شامل قرمز، طلایی، بورگوندی و حتی مشکی هستند و جزییاتی همچون پارچه و منسوجات از جنس مخمل، ابریشم و پشم استفاده می شود. این در حالی است که در دکوراسیون داخلی مدرن از رنگهای سفید، خاکستری و بژ و در مواقعی از مشکی استفاده می گردد و جزییات کم رنگ و پارچه ها لطیف و نازک هستند.

پارچه ها در طراحی کلاسیک و مدرن

درباره مبلمان کلاسیک پیش از این بارها صحبت کرده ایم، از این رو به سراغ مبلمان مدرن می رویم که دارای طراحی ساده و مدرن است و روکش مبلمان می تواند از جنس پارچه های لینن، پارچه مبلی و حتی چرم باشد.

پرسشهای متداول درباره دکوراسیون داخلی کلاسیک

  1. دکوراسیون داخلی کلاسیک چیست؟ دکوراسیون داخلی کلاسیک به سبکی از طراحی داخلی گفته می شود که از عناصر سنتی و تاریخی الهام گرفته شده است. این سبک معمولاً از مبلمان با خطوط منحنی و جزئیات پیچیده، پارچه های سنگین و نقش دار، و رنگ های گرم و غنی استفاده می کند. سبک کلاسیک بر تقارن، توازن و زیبایی سنتی تاکید دارد و اغلب از مواد طبیعی مانند چوب، سنگ و فلزات براق بهره می برد.
  2. چه رنگ هایی در دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود؟ رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی کلاسیک معمولاً شامل طیف های گرم و غنی مانند بژ، طلایی، کرم، قهوه ای، سبز زیتونی، آبی تیره و قرمز می باشد. این رنگ ها به ایجاد حس گرما و راحتی کمک می کنند و بافت ها و الگوهای پیچیده را به خوبی نشان می دهند.
  3. چه نوع مبلمانی برای دکوراسیون داخلی کلاسیک مناسب است؟ مبلمان کلاسیک اغلب دارای جزئیات پیچیده و کار دست است. مبل ها و صندلی ها معمولاً دارای پایه های منحنی و دستگیره های تزئینی هستند. چوب های تیره مانند ماهون و گردو و پارچه های مجلل مانند مخمل و ابریشم برای پوشش مبلمان استفاده می شوند. همچنین، میزها و کمدهای بزرگ و مجلل با جزئیات منبت کاری شده در این سبک رایج هستند.
  4. چگونه می توان فضا را با دکوراسیون داخلی کلاسیک تزیین کرد؟ برای تزئین فضای داخلی به سبک کلاسیک می توانید از وسایل تزئینی مانند تابلوهای نقاشی کلاسیک، آینه های بزرگ با قاب های طلایی، چراغ های لوستر کریستالی و پرده های سنگین و نقش دار استفاده کنید. همچنین استفاده از قالیچه های شرقی با نقش و نگارهای سنتی و قطعات دکوری مانند گلدان های عتیقه و مجسمه های برنز نیز توصیه می شود.
  5. چگونه می توان تعادل بین عناصر مدرن و کلاسیک را حفظ کرد؟ برای ایجاد تعادل بین عناصر مدرن و کلاسیک، می توانید از مبلمان و دکوری های کلاسیک در کنار قطعات مدرن و ساده استفاده کنید. به عنوان مثال، یک میز ناهارخوری کلاسیک با صندلی های مدرن یا یک اتاق نشیمن با یک کاناپه کلاسیک و میزهای عسلی مدرن می تواند ترکیب خوبی باشد. همچنین استفاده از رنگ های خنثی و اضافه کردن جزئیات مدرن به فضای کلاسیک می تواند به حفظ این تعادل کمک کند.

نمونه های طراحی نما گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی آقای شیرافکن

ساختمان مسکونی آقای شیر افکن واقع در شهر همدان در منطقه استادان در زمینی به مساحت 503 متر مربع، با موقعیت شمالی در شش طبقه روی همکف طرا...

ادامه مطلب

طراحی مجتمع اداری تجاری گلبرگ

پروژه اداری تجاری گلبرگ در زمینی به مساحت حدودی 400 متر مربع در خیابان امیری طائمه نزدیک به فلکه اول تهرانپارس واقع شده است. خواسته اصل...

ادامه مطلب