نمونه طراحی نما

طراحی نما مجتمع مسکونی صالحی + 3 رندر جذاب نمای ساختمان

02.

طراحی نما

طراحی نما به سبک مدرن و با آلترناتیوهای مختلف طراحی و تعبیه شده است. نما این مجموعه ترکیبی از نامی کلاسیک و مدرن است.

01.

نورپردازی نما

برای زیبایی بیشتر نما و دیده شدن آن در شب نورپردازی نما در کنار طراحی نما شیک زیبایی نما را چندین برابر نموده است.

طراحی نما مجتمع مسکونی صالحی

طراحی نمای ترکیبی یکی از روشهای محبوب طراحی نما در مجتمع های مسکونی می باشد. طراحی این نوع نما می تواند به نسبت سایر نماها مقرون به صرفه تر باشد و مصالح آن بنا به بودجه کارفرما در نظر گرفته خواهد شد. ترکیب انواع متریال طراحی نما ساختمان از قبیل سنگ و آجر می تواند سنت و مدرنیته را ترکیب کند و متناسب با سلیقه مخاطبان گوناگون ارائه شود.
پروژه جناب مهندس صالحی در شهریار یک مجتمع مسکونی است که با بهره گیری از ترکیب متناسب سنگ و آجر به سبکی تلفیقی طراحی شده است. همان طور که گفته شد استفاده از آجر یادآور نماهای سنتی است و حسی سرشار از گرمی و نوستالژی بودن را در ذهن مخاطب ایجاد خواهد کرد. انتقال این حس به بیننده با استفاده از عنصری چون فخر و مدین تقویت می شود. از طرفی اجرای آجر به روش فخر و مدین با ایجاد حفره هایی مابین آجرها به نور خورشید این امکان را می دهد که به نحو فیلتر شده و بسیار زیبا به داخل تراسها بتابد. بخش های دیگر نما با استفاده از سنگ تراورتن طراحی شده است. اجرای چفت های افقی در برخی قسمت های سنگی نما و نیز نرده های سنگی تراش خورده تراسها نیز یادآور نما کلاسیک و نما رومی می باشند.

کارفرما

مهندس صالحی

زیربنا

410 متر مربع

سال ساخت

در حال ساخت

موقعیت

شهریار

جزییات طراحی نما مجتمع مسکونی صالحی

زمین پروژه شمالی جنوبی است و ساختمان آن دارای هفت طبقه روی زمین است. هر طبقه دارای چهار واحد است که دو واحد 120 متری و دو خوابه و دو واحد کوچکتر 75 متری و یک خوابه می باشند. طبقه همکف به لابی، سالن اجتماعات و تعدادی از پارکینگ ها اختصاص داده شده است. سایر پارکینگ ها در زیرزمین های منفی یک و منفی دو جانمایی شده اند.

گروه معماری همستان در مسیر طراحی نمای این پروژه، ابتدا چندین آلترناتیو نمای ترکیبی (طبق خواست کارفرما) طراحی نمود. پس از برگزاری چند جلسه با کارفرمای محترم، نهایتا یکی از طرح ها انتخاب و سپس نقشه های نمای منتخب تهیه شد و اقدامات نهایی صورت گرفت. 

نورپردازی نما به موازات طراحی نما، زیبایی ساختمان در شب را دو چندان نموده و بینندگان نه تنها در طول روز بلکه در شب نیز از نما لذت خواهند برد. 

همراهان گرامی برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به لیست قیمت طراحی نما و لیست قیمت طراحی ویلا مراجعه فرمایند و از طرفی برای دریافت مشاوره با گروه معماری همستان تماس حاصل فرمایند.

نمونه های طراحی نما گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.

طراحی ویلا کردان شماره 3

ویلای کردان در زمینی به مساحت حدود 1000 متر مربع در کردان واقع شده است. ورودی اصلی زمین از سمت شمال است و ضلع غربی زمین، مجاور ملک همسا...

ادامه مطلب