نمونه طراحی نما

طراحی نما مجتمع مسکونی پالیزی + 9 آلترناتیو شیک با انواع متریالهای نما

طراحی نما مجتمع مسکونی پالیزی + 9 آلترناتیو شیک با انواع متریالهای نما
02.

طراحی نما

طراحی نما مدرن برای این مجتمع مسکونی با دقت فراوان و در آلترناتیوهای مختلفی انجام شده است که کیفیت بالای نمای نهایی را تضمین کند.

01.

متریال طراحی نما

متریال طراحی نما برای این مجتمع مسکونی در آلترناتیوهای مختلف شامل سنگ تراورتن در رنگهای مشکی و کرم، آجر قهوه ای روشن و آجر قهوه ای  می باشد.

طراحی نما مجتمع مسکونی پالیزی

طراحی نما یک مجتمع مسکونی نخستین گام به سمت سرمایه گذاری درست است؛ چرا که نمای یک ساختمان اولین نقطه ارتباط ساختمان با بیننده است و در تصمیم گیری مخاطبی که قصد خرید خانه دارد بسیار تاثیرگذار است. از این رو یک طراحی نمای درست و اصولی که در عین حال چشمگیر باشد و نیازهای مخاطب را برآورده سازد، از اهمیت بالایی برخوردار است.
در پروژه ساختمان مسکونی پالیزی در مرحله طراحی نما، آلترناتیوهای زیادی به صورت پیش طرح به کارفرما ارائه شد و بنا بر سلیقه و خواست کارفرما اکثر گزینه های پیشنهادی به سبک مدرن و با متریال سنگ و آجر طراحی شده اند. این پروژه در زمین شمالی جنوبی به ابعاد 22 متر در 6 مترمربع در شرق تهران واقع شده است. ساختمان دارای شش طبقه روی زمین است و همانطور که در ادامه مشاهده می شود 9 آلترناتیو برای نمای این ساختمان طراحی شده است. طراحی نمای مدرن با بهره گیری از متریال با کیفیت، زیبایی منحصر به فردی را برای نما ساختمان ایجاد کرده که در هارمونی کامل با نمای مدرن منطقه است.

کارفرما

مهندس پالیزی

زیربنا

410 متر مربع

سال ساخت

در حال ساخت

موقعیت

تهران

متریال طراحی نما مجتمع مسکونی پالیزی

از متریال های پرکاربرد در طراحی نمای مدرن می توانیم به سنگ، آجر و چوب اشاره کنیم که در رندرهای مختلف از نمای دلخواه کارفرما قابل مشاهده است. نمای چوبی، نمای آجری و نمای سنگ از جمله نماهای منتخب و محبوب کارفرمایان به حساب می آید. در بین این آلترناتیوها طرح منتخب ترکیبی از سنگ و آجر است که هر دو از جمله متریال های بادوام و لوکس می باشند که با نورپردازی نما نه تنها در روز بلکه در شب نیز جلوه خاصی به ساختمان شما می بخشند.
طرح منتخب توسط کمیته نما بررسی و تایید گردید و پروژه در حال ساخت می باشد و متریال ماندگار این پروژه همانطور که پیشتر اشاره کرده ایم سنگ تراورتن کرم و آجر قهوه ای است. سنگ های شیار خورده نیز در زیر پنجره در طبقات اول، دوم و پنجم تضاد منحصر به فردی ایجاد کرده است که به راحتی در مقایسه با سطح صاف و صیقلی نما سنگ اطراف قابل مشاهده است. آجرهای قهوه ای نیز در قابی از سنگ طبقات را از یکدیگر مجزا نموده اند. هارمونی خاصی بین سنگ و آجر نما خاص و لوکس را برای این ساختمان پنج طبقه فراهم نموده است.

همراهان گرامی برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به لیست قیمت طراحی نما و لیست قیمت طراحی ویلا مراجعه فرمایند و از طرفی برای دریافت مشاوره با گروه معماری همستان تماس حاصل فرمایند.

نمونه های طراحی نما گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *