طراحی

نمای ساختمان ویلایی همکف

نمای ساختمان ویلایی همکف

نمای ساختمان ویلایی قلب ویلای شما به حساب می آید و بینندگان را در وهله اول با قدم گذشتن در محوطه ویلای شما به خود جذب می نماید. نه تنها بینندگان بلکه افرادی که به صورت طولانی مدت نیز در ویلا زندگی می کنند نیز از یک نمای شیک و لوکس لذت خواهند برد. به همین خاطر بهتر است نمای ساختمان ویلایی خود را به دست متخصصین حرفه ای بسپارید و طراحی نمایی منحصر به فرد و خاص برای ویلای خود داشته باشید.

اگر زمان کافی برای خواندن این مقاله را ندارید، کافیست با مشاوران طراحی گروه معماری همستان تماس بگیرید.

ساختمان ویلایی تنها به ویلای ساحلی، ویلای جنگلی و غیره اشاره ندارد بلکه تمامی ساختمانهایی که پلان آنها به صورت ویلایی طراحی می شوند را در بر می گیرد. علاوه بر نمای جلویی ویلا اطراف ویلا نیز به هنگام طراحی نما اهمیت می یابند و طراحی نمای ساختمان ویلایی همکف بر اساس سلیقه کارفرما، سبک معماری مد نظر کارفرمایان و البته نیاز ساکنین صورت می گیرد. اما پیش از آنکه به اجزای مربوط به طراحی نما ویلا بپردازیم می بایست به این نکته اشاره نماییم که ویلا به صورت فلت طراحی می گردد و تنها دارای یک طبقه می باشد. با ما همراه باشید تا بیشتر از انواع نمای ساختمان ویلایی همکف و جزییات آن بدانید و جهت کسب ایده های نمای خارجی ویلا می توانید به نمونه های طراحی نما همستان مراجعه نمایید.

نمای بیرونی خانه ویلایی

نمای بیرونی خانه ویلایی

نمای بیرونی خانه ویلایی همکف از عناصر زیباشناسی، اصالت و هارمونی منحصر به فردی با اجزای سبک طراحی نما برخوردار می باشد که به لوکس بودن بیشتر طراحی نمای جلویی ویلا می افزاید. از طرفی یادآور می شویم که یک ساختمان ویلایی همکف دارای تعداد پله هایی که حتی به تعداد انگشتان دست نیز نمی رسد می باشد و یا به طور کامل هم تراز با زمین طراحی می شود و بدون پله است. در هر دو روش راحتی و دسترسی آسان تر ساکنین به محوطه باغچه در اولویت قرار داده شده است و در صورتی که ساکنین ویلا میانسال و مسن هستند این مساله حائز اهمیت می باشد. در طراحی نمای ساختمان ویلایی همکف جزییاتی اهمیت دارند که ایجاد نمای لوکس و خاص را تضمین می نمایند.

طراحی موزون و سازگار با محوطه ویلا به این معنی است که به لحاظ رنگ، فرم و شکل ظاهری، مواد و متریال طراحی نما به گونه ای انتخاب می شوند که نما ساختمان ویلایی همکف به خوبی زیبایی و جزییات سبک و سلیقه کارفرما و طراحی بی نظیر طراحان را نشان دهد. هارمونی بین اجزای گفته شده نمای ساختمان ویلایی محبوب شما را ایجاد می نماید.

سبک طراحی نما

سبک طراحی نما

سبک طراحی نما: یکی از گام های مهم در طراحی نما ساختمان ویلایی همکف توجه به سبک طراحی نما و سبک معماری است که برای آن به کار گرفته می شود. این سبک طراحی بر اساس سلیقه کارفرما و مشاوره طراحی نما و البته راهنمایی است که توسط طراحان با توجه به سلیقه کارفرما از بین طراحی نما کلاسیک و طراحی نما مدرن انتخاب می شوند. در ادامه بیشتر درباره آنها خواهیم گفت.

طرح پنجره ها و درب ساختمان

طرح پنجره ها و درب ساختمان

طرح پنجره ها و درب ساختمان: درب و پنجره ساختمان جایی است که نمای داخلی را به نمای بیرونی متصل می کند و در واقع راهی برای ارتباط با محیط اطراف ویلا ایجاد می کند. توجه داشته باشید که ویلاها درب و پنجره ای مطابق با سبک معماری طراحی نما خود دارند. توجه به این نکته که هماهنگی بین طراحی این جزییات وجود داشته باشد یکپارچگی زیبایی به طرح نهایی می بخشد. از طرفی پنجره و در ساختمان ویلایی راهی برای رسیدن نور به درون ساختمان هستند و معمولا در ویلای فلت یا معماری ویلای یک طبقه از بازشوهای وسیع و پنجره و درهای بزرگ بهره برده می شود تا اجازه ورود نور بیشتری را به فضا دهند.

فضای سبز و محوطه سازی ویلا

فضای سبز و محوطه سازی ویلا

فضای سبز و محوطه سازی ویلا: محوطه سازی نیز یکی دیگر از موارد مهم به هنگام ویلاسازی است و می تواند جلوه ویلای شما را چندین برابر نماید. از این رو انتخاب سبک درست برای طراحی باغ ویلا و رسیدگی منظم به باغ و باغچه ویلا زیبایی ساختمان ویلایی شما را حفظ می کند.

طراحی نمای ویلا همکف

طراحی نمای ویلا همکف

طراحی نمای ویلا همکف

طراحی نما صحیح و موزن همانطور که پیشتر اشاره کرده ایم به لحاظ مهندسی و هنری به زیبایی ظاهر بیرونی ساختمان مسکونی و یا ساختمان ویلایی کمک می نماید. بسته به سبک طراحی نما می توانیم رنگها و متریال مناسب با محیط ویلا را انتخاب نماییم. همچنین برای اینکه طول عمر ویلا افزایش یابد می بایست از متریال با کیفیت برای ساخت نما همچون سنگ، فلزات، چوب و شیشه استفاده کرد و بسته به شرایط جوی از سایر انواع متریال طراحی نما نیز می توان بهره برد. با اینکه ساختمان به صورت فلت طراحی می شود و نهایتا طراحی ویلا فلت نیز نامیده می شود، طراح حرفه ای می تواند با ایجاد تنوع در ارتفاع ساختمان و نما ویلا، تغییر عرض جهتهای مختلف ویلا و جزییاتی که نمای بیرونی جای داده می شوند ظاهری دینامیک و جذاب به نما ویلا ارائه نمایند. برجستگی ها، نقوش، تراشکاری در نما و جزییات دیگر به زیبایی بیشتر نمای جلویی ساختمان ویلایی کمک می نماید.

نورپردازی در نمای ساختمان ویلایی همکف

نورپردازی در نمای ساختمان ویلایی همکف

علاوه بر مواد گفته شده می بایست اشاره نماییم که نورپردازی در نمای ساختمان ویلایی همکف مناسب برای نما به بینندگان کمک می کند تا نما ویلا را نه تنها در روز بلکه در شب نیز به راحتی مشاهده فرمایند. از طرفی نورپردازی به رنگ های مختلف روی نما و حتی در محوطه ساختمان جلوه خاصی به نما می بخشند و حس گرمی در بیننده ایجاد می کنند. اگر می خواهید نمای ویلای شما لوکس و زیبا باشد توصیه می نماییم از ایده ها و راهنمایی هایی معماران حرفه ای بهره جویید.

ویلاهای همکف

ویلاهای همکف

همانطور که می دانیم ویلاهای همکف به ساختمان های مسکونی اطلاق می شود که تنها دارای یک طبقه هستند و طراحی نما تنها برای یک طبقه انجام می شود و هزینه کمتری برای طراحی نما به نسبت ساختمان ویلایی دو طبقه و ساختمان ویلایی سه طبقه و بیشتر و البته ویلای دوبلکس پرداخته می شود. از مزایای دیگر طراحی ویلا به صورت فلت یا یک طبقه با توجه به آنچه پیشتر گفته ایم راحتی در دسترسی به محوطه ویلا، به تمامی اتاق ها و امکانات موجود در ویلاست و از این رو برای افراد مسن و کودکان بسیار مناسب می باشد. فاصله کم نمای بیرونی ویلا با محوطه ویلا دید بهتر و ویو زیبایی از محوطه ویلا برای ساکنین فراهم می آورد.

پلان باز برای ویلاهای همکف

پلان باز برای ویلاهای همکف

همچنین قرار دادن تمام فضاها و امکانات در یک طبقه بهره وری فضای داخلی ویلا افزایش می یابد و مکانی مناسب برای اجتماعات خانوادگی و دوستانه فراهم می گردد. به طور معمول چون از پلان باز برای ویلاهای همکف استفاده می شود از این رو فضای خارجی با فضای داخلی ویلا ادغام می گردد و این مساله خود به بزرگتر جلوه دادن ویلا کمک می نماید. ویلا همکف می تواند به سبک مدرن و یا به صورت مجلل و لوکس به سبک رومی طراحی شود و همین مساله سازگاری قابل توجه این نوع از ویلا را نشان می دهد.

انواع نمای خارجی ساختمان یک طبقه

پلان باز ویلا در نمای مدرن

پلان باز ویلا در نمای مدرن

همانطور که گفته ایم بسته به سلیقه کارفرما می توان نماهای بیرونی ساختمان یک طبقه یا همکف را از بین نما مدرن و نما کلاسیک یا نمای رومی انتخاب نماییم. حتی در برخی مواقع کارفرمایان مایلند ویلای ایرانی داشته باشند و طراحی ویلا سنتی برای ویلا خود مد نظر دارند که باز هم با راهنمایی های درست می توانند نمای ساختمان ویلایی رویایی خود را محقق نمایند. از طرفی طراحی نما علاوه بر سبک معماری آن به میزان بودجه شما نیز بستگی دارد و هر چقدر بودجه بیشتری برای طراحی نما در نظر گرفته باشید نمای ویلای شما زیباتر و لوکس تر خواهد شد. لازم به ذکر است که طراحی نما لوکس ویلا یک نوع سرمایه گذاری بالقوه به حساب می آید چرا که به هنگام فروش ویلا ارزش بنای شما را افزایش می دهد. در زیر دو نوع برتر طراحی نما ویلا یک طبقه را بررسی می نماییم.

نمای ساختمان ویلایی همکف مدرن

نمای ساختمان ویلایی همکف مدرن

نمای ساختمان ویلایی همکف مدرن

در نمای ویلایی مدرن همواره به هنگام طراحی از خطوط صاف و ساده استفاده می شود و متریال به کار گرفته شده برای طراحی نما مدرن به روز و منطبق با طبیعت و محیط زیست می باشندو از طرفی خطوط تمیز و صاف نمای مدرن در کنار پالت رنگی خنثی و اغلب اوقات تک رنگ به نما مینیمال منجر می شود که زیبایی خاصی در عین سادگی دارد. به هنگام طراحی نما مدرن ساختمان ویلایی همکف از اشکال هندسی، خطوط ساده و مستقیم همانطور که گفته شد استفاده می شود که برای ایجاد شکلهای مدرن و این استایل های معماری برای ویلاهای همکف در کنار پنجره ها و شیشه های بزرگ ارتباط خاصی را با محیط بیرون از داخل ویلا ایجاد می نماید. این ارتباط نور طبیعی در ساختمان ویلا را افزایش می دهد و به فضا حس زندگی می دهد. متریال مناسب برای طراحی نمای ساختان ویلایی همکف مدرن شامل بتن، فلز، شیشه و سنگ می شود که ظاهری ساده ولی شیک دارند و طراحی نما با به کارگیری از این متریال دوام و زیبایی منحصر به فرد خواهد داشت. از طرفی برای محوطه سازی ویلای مدرن گیاهان خاص و فضای سبز در نظر گرفته می شود که در کنار نمای مینیمال و مدرن ویلا تضادی زیبا ایجاد می کند. در بسیاری از مواقع برای ساختمان ویلایی همکف از طراحی ویلا پلان باز استفاده می شود و در این نوع از طراحی تراس و فضای داخلی ساختمان با هم به صورت یکپارچه طراحی می شوند و دسترسی راحتی بین تراس و فضای بیرونی ویلا ایجاد می گردد. به عبارت بهتر در طراحی ویلا مدرن همکف تعاملی بین فضای داخلی و طراحی نمای خارجی ویلا وجود دارد و نورپردازی هوشمند به این نما جذابیت و لاکچری بودن در شب می بخشد.

نمای ساختمان ویلایی همکف رومی

نمای ساختمان ویلایی همکف رومی

نمای ساختمان ویلایی همکف رومی

وقتی از نمای کلاسیک صحبت می کنیم این سبک طراحی نما شامل نمای یونانی و رومی می شود و از عناصر دوران کلاسیک الهام می گیرد. بهترین متریال طراحی نما رومی سنگ های زیبا همچون سنگ سفید معدن عباس آباد، سنگ های گرانیت و تراورتن زیبا با نقش های طبیعی و غیره می باشند که به مجلل بودن طراحی نمای رومی می انجامد. برای طراحی نمای خارجی ویلای همکف نیز می توان از نمای رومی بهره برد. این نمای رومی ظاهر مجلل و دسترسی آسان را برای ویلا فراهم می آورد. در این طراحی همچنین آرک ها و کمربند ها که یکی از المانهای برجسته معماری رومی است به کار گرفته می شوند. این المانهای برجسته در دروازه ها، پنجره ها و بخش های دیگر نما نیز استفاده می شوند. یکی دیگر از قسمتهای برجسته در طراحی نمای رومی ستون ها و پایه های آن ها هستند که با نقوش و تزیینات رومی زیبا می شوند.

تراس ویلا فلت

تراس ویلا فلت

با این که ویلا فلت است با این حال می توان سقف ها را بلند طراحی کنیم تا با طراحی نما به صورت کلاسیک به بزرگی و شکوه ویلا اضافه گردد. نمای خارجی ساختمان ویلایی همکف از تراشها، نقوش و ساختارهای منحصر به فرد با الهام از المانهای رومی طراحی می شود و پنجره هایی با شیشه های بزرگ برای افزایش نور طبیعی در ساختمان ویلا و همچنین داشتن ویو زیبا به سمت باغ ویلا برای بنا در نظر گرفته می شود. در این طراحی نما نیز از تراسها و بالکن برای ایجاد فضای بیرونی برای ریلکس کردن و وقت گذران و غیره استفاده می شود. همچنین مجسمه های رومی، مجسمه های حیوانات اساطیری که با سنگ تراشیده شده اند نیز برای متفاوت نمودن ظاهر ویلای رومی مناسبند و به ویلا جلال و شکوه خاصی می بخشد. اما می بایست توجه داشته باشید که فضای داخلی در هماهنگی کامل و هارمونی با نمای خانه های ویلایی همکف هستند.

انواع دیگر استایل های معماری برای ویلاهای همکف

علاوه بر دو سبک نماسازی گفته شده از جمله نمای ساختمان ویلایی مدرن و نمای ساختمان ویلایی کلاسیک استایل های دیگری نیز برای نمای ساختمان ویلایی همکف وجود دارد که شامل موارد زیر می شود.

نمای ساختمان ویلایی همکف به سبک روستایی

نمای ساختمان ویلایی همکف به سبک روستایی

نمای ساختمان ویلایی همکف به سبک روستایی: در طراحی روستایی برای نمای ساختمان ویلایی از زیبایی های محلی و اجزای سنتی و متریالی همچون چوب، سنگ و سایر نقش و نگارهای دست ساز و صنایع دستی تشکیل می گردد. البته نوع دیگری نیز از این سبک طراحی وجود دارد که شامل طراحی ویلا به سبک روستیک می شود که می توانید در مقاله ای به همین نام بیشتر درباره آن بخوانید.

نمای ساختمان ویلایی همکف به سبک ژاپنی

نمای ساختمان ویلایی همکف به سبک ژاپنی

نمای ساختمان ویلایی همکف به سبک ژاپنی: طراحی نما برای ویلایی ژاپنی همواره در هماهنگی کامل با طبیعت بوده و عناصر ژاپنی همچون باغ های داخلی، درها و پنجره هایی با طرح های خاص ژاپنی در آن دیده می شود.

ویلا اسپانیایی

ویلا اسپانیایی

نمای ساختمان ویلایی همکف به سبک مدیترانه ای: سبک مدیترانه ای آرامش و راحتی خاصی دارد که ساکنین ویلا می توانند به آسانی با طراحی ویلا سبک مدیترانه ای رنگ های زیبا، جزییات و ویژگی های مربوط به سبک مدیترانه ای را به نمای ویلا اضافه نمایند و از ویلایی منحصر به فرد بهره مند گردند که در ظاهر ساده ولی شیک است. همچنین علاوه بر سبک مدیترانه ای طراحی ویلا می تواند به صورت ویلا اسپانیایی صورت گیرد که شباهت هایی با سبک مدیترانه ای دارد.

نمای ساختمان ویلایی همکف به سبک اسکاندیناوی

نمای ساختمان ویلایی همکف به سبک اسکاندیناوی

نمای ساختمان ویلایی همکف به سبک اسکاندیناوی: در این سبک طراحی نما ترکیب چوب و متریال به رنگ سفید بسیار پرطرفدار و کاربردی است. در واقع در سبک طراحی ویلا به سبک اسکاندیناوی همواره به سادگی، عدم پیچیدگی، مینیمال بودن طراحی داخلی و طراحی بیرونی ساختمان و البته تمرکز اصلی بر ورود نور طبیعی توجه می شود.

مواد و رنگ ها در نمای ساختمان ویلایی همکف

مواد و رنگ ها در نمای ساختمان ویلایی همکف

مواد و رنگ ها در نمای ساختمان ویلایی همکف

متریال طراحی نما و رنگهای به کار گرفته شده برای طراحی نما با توجه به استایل و سبک نمای ساختمان ویلایی همکف، سلیقه کارفرما، محوطه سازی که برای ویلا در نظر گرفته می شود و البته سلیقه مالک ویلا و موقعیت و شرایط زمین ویلا نیز در انتخاب متریال نما و رنگ آن و تنوع در طراحی نمای خارجی موثر است.
انواع متریال پرکاربرد طراحی نما شامل سنگ به رنگهای قهوه ای، خاکستری، سفید، کرم و غیره می شود که برای دیوار نما و تزیینات خاص سنگی به کار گرفته می شود. متریال دیگر آجر است که به رنگ های قرمز، قهوه ای، سفید یا سایر رنگهای طبیعی که برای آجر وجود دارد تهیه می شود و برای دیوار، ستون ها و نمای خارجی ساختمان ویلایی همکف کاربرد دارد.
چوب سومین متریالی است که اینجا برای طراحی نمای ساختمان ویلایی همکف معرفی می کنیم و قابل استفاده در رنگ های طبیعی چوب به صورت مات و برق می باشد برای درب و پنجره ها و حتی کف و سقف داخل ویلا پرکاربرد است.
آلومینیوم و آلیاژهای فلزات با رنگ خاکستری و مشکی به طور معمول برای پنجره ها، درب ورودی ویلا، لوازم دکوراتیو و سایر موارد کاربرد دارند. همچنین شیشه به صورت شفاف یا به رنگدار برای حریم خصوصی می تواند نور کافی را از طریق پنجره ها و درب ها در نمای جلوی ساختمان وارد ویلا نماید.

نمای داخلی ساختمان ویلایی همکف

نمای داخلی ساختمان ویلایی همکف

نمای داخلی ساختمان ویلایی همکف

دکوراسیون داخلی ساختمان ویلایی همکف همانند هر ساختمان دیگر می بایست در هماهنگی کامل با نمای بیرونی ساختمان ویلایی همکف باشد و نمای داخلی ساختمان ویلایی همکف نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال نمای داخلی با توجه به سبک و سلیقه کارفرما و نیازهای خانواده و ساکنین ویلا و سبک معماری که برای طراحی نمای بیرونی استفاده شده است طراحی و اجرا می شود و به هنگام طراحی می بایست به نکات و ویژگی های ساختمان ویلایی توجه شود.

پلان باز ویلا در نمای مدرن

پلان باز ویلا در نمای مدرن

پلان باز ویلا در نمای مدرن به کار گرفته می شود و همانطور که پیشتر گفتیم فضاها را به یکدیگر متصل نموده و منجر به بزرگتر جلوه داده شدن ویلا می شود. در طراحی پلان باز آشپزخانه، ناهارخوری و فضای نشیمن و حتی در مواردی تراس و فضای بیرونی با هم به صورت یکپارچه طراحی می شوند.

نورپردازی طبیعی

نورپردازی طبیعی

نورپردازی طبیعی یکی دیگر از نکات مهم در داخل ساختمان است که برای تامین نور کافی از پنجره های بزرگ و بازشوهای وسیع استفاده می شود و با این کار فضای بیرونی و داخلی ساختمان با هم ارتباط داشته و به زیبایی فضا می افزاید.از طرفی بهره گیری از دیوارهای شیشه ای به فضا برای دسترسی به نور بیشتر و همچنین از طرفی موادی همچون چوب، سنگ و سایر مصالح طبیعی در فضای داخلی به حس آرامش، لوکس بودن و زیبایی بیشتر کمک می نماید.

هارمونی با فضای سبز ویلا همکف

هارمونی با فضای سبز ویلا همکف

یکی از جذابیت های یک ویلای همکف در نظر گرفتن لیوینگ روم یا اتاق کالیفرنیایی است که متصل به ساختمان است و دارای سقف و حتی در شهرهایی که باران کمتری می بارد بدون سقف طراحی می شود و فضایی برای نشیمن، باربیکو استفاده از فضای سبز در نمای خارجی و یا استخر مکانی برای نشستن در کنار عزیزان و خوش گذرانی را فراهم می نماید.

نما مینیمال

نما مینیمال

دکوراسیون مینیمالیستی برای ویلای همکف که معمولا فضای کمتری نسبت ویلای دوبلکس، تریپلکس و غیره دارد روشی مناسب برای بهره وری از فضا محسوب می شود. همچنین این فضاها تمیز و دارای مبلمان و اشیاء کمتری هستند. در طراحی داخلی رنگ نمای داخلی ویلا و دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد و از این رو رنگ های آرام و هماهنگ با هم می تواند حس آرامش و راحتی را در فضا ایجاد نماید. طراحی با دکوراسیون مینیمالیستی که از اشیاء و مبلمان کمتری استفاده شود و فضاها تمیز و باز به نظر بیایند.

پرسشهای متداول پیرامون نمای ساختمان ویلایی همکف

  1. چه چیزهایی در طراحی نمای ساختمان ویلایی همکف باید در نظر گرفته شود؟ در طراحی نمای ساختمان ویلایی همکف، مواردی از جمله استفاده از پنجره ها و سطوح شیشه ای به منظور افزایش ارتباط با محیط بیرونی و بهره مندی از نور طبیعی، طراحی هماهنگ با محیط طبیعی اطراف و ادغام مناسب با منظره اطراف و استفاده از فضاهای سبز و المان های طبیعی در طراحی نما رعایت می گردد.
  2. چگونه می توان با استفاده از نورپردازی هوشمند جلوه های زیبا در نمای ساختمان ویلایی ایجاد کرد؟ استفاده از نورپردازی هوشمند و افکت های نوری می تواند جلوه های زیبا و گرم در شب ها ایجاد کند. این شامل نورپردازی مناسب بر روی لندسکیپ، درختان، و ساختمان خود است.
  3. چه جزئیاتی در ادغام مناسب با سبک های معماری مدرن در نمای ویلایی همکف باید مدنظر قرار گیرد؟ در ادغام با سبک های معماری مدرن، انتخاب مواد مدرن، خطوط ساده و کمپوزیسیون مناسب از جزئیات مهم هستند. همچنین، ایجاد هماهنگی بین اجزاء مختلف نما به منظور ایجاد ظاهری امروزی و جذاب.
  4. چطور می توان فضاهای باز لوکس در نمای ویلایی همکف ایجاد کرد؟ فضاهای باز لوکس می توانند با اضافه کردن امکانات مانند استخرهای روباز، تراس های بزرگ، و فضاهای سرگرمی در اطراف ویلا به وجود آیند. انتخاب مواد با کیفیت و دیزاین مناسب این فضاها نقش حیاتی دارد.
  5. چگونه می توان تعادل بین فضاهای اجتماعی و خصوصی در طراحی نمای ویلایی همکف حفظ کرد؟ تعادل بین فضاهای اجتماعی باز و فضاهای خصوصی می تواند با طراحی محیطی که از یک سو به فضاهای اجتماعی و از سوی دیگر به فضاهای خصوصی دسترسی فراهم کند، حفظ شود. ایجاد فضاهایی با قابلیت انجام فعالیت های گروهی و همچنین فضاهای آرامش برای استراحت شخصی می تواند این تعادل را فراهم کند.
  6. ترندهای طراحی نمای ساختمان ویلایی همکف چه ویژگی هایی دارند؟ ترندهای طراحی نمای ساختمان ویلایی همکف اغلب به منظور ایجاد فضاهای زیبا، شگفت انگیز، و مناسب برای زندگی راحت و لذت بخش مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر، چند ترند در طراحی نمای ساختمان ویلایی همکف مشهور هستند که شامل استفاده از طراحی باز، طراحی هماهنگ با محیط، استفاده از المان های طبیعی، استفاده از تکنولوژی های نورپردازی هوشمند، طراحی با الهام از سبک های معماری مدرن، فضاهای باز لوکس، استفاده از مواد با کیفیت و تعادل بین فضاهای اجتماعی و خصوصی می گردد.

نمونه طراحی نما گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.
طراحی نما و دکوراسیون داخلی ویلای کردان 2

طراحی ویلا کردان شماره 2

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رشد هر چه سریع تر زندگی صنعتی، نیاز به جدایی افراد از شلوغی شهر و گذران اوقات در محیط های بکر و آرام حاشیه ...

ادامه مطلب

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع اداری تجاری گلبرگ

طراحی مجتمع اداری تجاری گلبرگ

پروژه اداری تجاری گلبرگ در زمینی به مساحت حدودی 400 متر مربع در خیابان امیری طائمه نزدیک به فلکه اول تهرانپارس واقع شده است. خواسته اصل...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *