طراحی

۷ طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک و نئوکلاسیک لاکچری همستان

طراحی داخلی به سبک کلاسیک از جزییاتی بهره می برد که می تواند زیبایی منحصر به فرد و لاکچری بودن خاصی به ساختمان شما می بخشد. سبک دکوراسیون داخلی فضاهای مورد نیاز ساکنین را طراحی می نماید و به لوکس و شیک بودن فضای داخلی ساختمان کمک می کند. از طرفی بسته به سلیقه کارفرمایان این طراحی داخلی هماهنگ با طراحی نما بیرونی صورت می گیرد و استفاده از متریال مرسوم برای طراحی داخلی کلاسیک از جمله سنگ های گرانیت، مرمر، سنگ های طبیعی، اسلب و غیره برای طراحی کلاسیک بسیار پرکاربرد و پرطرفدار هستند. گروه معماری همستان با توجه به درخواست کارفرمایان عزیز اقدام به طراحی نما و دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک نموده است که در زیر نمونه های این طراحی های داخلی را می توانید مشاهده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین می توانید با گروه معماری همستان تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است هماهنگی بین طراحی نما داخلی و نما بیرونی یک ساختمان چه ویلا چه آپارتمان اهمیت زیادی دارد و هارمونی چشم نوازی ایجاد می نماید که بینندگان را به خود خیره میکند. از این رو اگر مایل به طراحی نما کلاسیک هستید، توصیه می نماییم طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک را انتخاب کنید. در ادامه به ۷ طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک و نئوکلاسیک لاکچری همستان اشاره خواهیم کرد که می تواند برای الهام گرفتن به شما در انتخاب دکوراسیون داخلی کلاسیک و نئوکلاسیک کمک نماید.

اگر زمان کافی برای خواندن این مقاله را ندارید، کافیست با مشاوران طراحی گروه معماری همستان تماس بگیرید.

طراحی نما مجتمع مسکونی افتخاری

مجتمع مسکونی افتخاری به طور کامل به روش کلاسیک طراحی گردیده است و از سنگ های گرانقیمت برای طراحی نما کلاسیک آن استفاده گردیده است و از این رو طراحی داخلی خود مجتمع نیز به صورت کلاسیک انجام شده است. گروه معماری همستان به درخواست جناب مهندس افتخاری کارفرمای پروژه، آلترناتیوهای مختلفی برای طراحی داخلی کلاسیک این مجتمع مسکونی در نظر گرفته است که می توانید در خود مقاله مربوط به طراحی نما مجتمع مسکونی افتخاری مشاهده فرمایید.

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی آوید شماره 2

پروژه مسکونی آوید شماره ۲ دارای دو واحد مسکونی جنوبی است که حدود ۱۶۵ مترمربع و دو واحد شمالی با مساحت ۱۳۵ متر مربع می باشد که هر برای هر یک از این آپارتمانها فضاهایی از قبیل پذیرایی، نشیمن، آشپزخانه، سرویسهای حمام و بهداشتی، اتاق خوابها و مستر روم٫ لاندری و کلوزت روم در نظر گرفته شده است. به درخواست مهندس میثاقیان پروژه آوید ۲ طراحی داخلی لابی، سالن اجتماعات، روف گاردن و استخر و اتاق ورزش تلفیقی از طراحی کلاسیک و مدرن است که به دلیل اهمیت پروژه آلترناتیوهای مختلفی برای این مجتمع مسکونی ارائه شده است.

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی ارغوان

طراحی داخلی نما به صورت کلاسیک و نئوکلاسیک با تزیینات زیبا و رعایت تقارن صورت می گیرد و در طبقه اول تا چهارم، دو واحد ۹۵ متری دو خوابه و ۱۱۰ متری سه خوابه قرار گرفته است که نورگیرهایی برای تامین نور کافی توسط طراح برای رفع دغدغه اصلی طراحی واحدها تعبیه شده است. همه واحد ها دارای فضای پیش ورودی و کفش کن و البته سرویس مهمان می باشد و طراحی واحدها به سلیقه کارفرما در سبک نئوکلاسیک صورت گرفته است.

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی دکتر سیدی

پروژه طراحی داخلی منزل خانم دکتر سیدی در شهر کرمان به مساحت ۷۵ متر مربع اجرا گردیده است. در این بازسازی طبق درخواست کارفرما سبک به کار گرفته شده طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد و کارفرما درخواست تعویض کف، طرح سقف و دیوارها، طراحی پذیرایی دلباز و نشیمن و تی وی روم دنج داشته است. از طرفی طراحی آشپزخانه و مبلمان به صورت نئوکلاسیک صورت گرفته است. در این طراحی فضای نشیمن و تی وی روم با پذیرایی ترکیب شده است و برای بزرگتر شدن فضا از تی وی وال استفاده شده است. پذیرایی به خواست کارفرما دلباز طراحی شده است که دارای نورگیری به سمت حیاط می باشد.

طراحی ویلای باران منطقه تهراندشت

پروژه مهندس رحیمی در تهراندشت در ابتدا پروژه ای برای طراحی محوطه و لنداسکیپ بوده و به گروه معماری همستان سپرده شده است ولی در ادامه این پروژه طراحی داخلی ویلای باران به درخواست کارفرما نیز به پروژه اصلی اضافه گردیده است. بودجه کارفرما جهت طراحی دکوراسیون داخلی محدود و سلیقه کارفرما تمایل به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک را نشان می داد. از این رو تغییر دکوراسیون در طراحی ویلا به علت محدودیت بودجه به روشی ساده و بدون جابجایی تیغه ها و بنایی صورت گرفته است. همچنین برای اضافه شدن المان های کلاسیک یک تی وی وال با ترکیب چوب و سنگ مشکی، شومینه ای مدرن و فضای نشیمن نیز در این طراحی در نظر گرفته شد. آشپزخانه و مبلمان هر دو به سبک نئوکلاسیک طراحی گردیده اند.

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی مریم

طراحی نما و دکوراسیون داخلی برای مجتمع مسکونی مریم به درخواست شرکت ساختمانی ترمه هر دو به صورت کلاسیک و نئوکلاسیک طراحی گردیده است. بنا دارای شش طبقه مسکونی تک واحدی ۱۷۰ متیری می باشد که برای هر واحد یک پیش ورودی و فضای کفش کن در نظر گرفته شده است. از طرفی درمقابل ورودی و در قلب پلان فضای پشت طاق نما در معماری اصلی نما در آشپزخانه قرار گرفته است و همچنین می بایست اشاره نماییم که طراحی آشپزخانه به صورت کلاسیک صورت گرفته و به تراسی وسیع منتهی می شود. همچنین فضای پذیرایی، نشیمن و ناهارخوری وسیع، دلباز و دارای نور کافی است و در جبهه جنوبی بنا قرار گرفته و تراسی ۹ متری در آن طراحی گردیده است.

طراحی نما و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی صدف

مجتمع مسکونی صدف به درخواست شرکت ساختمان ترمه کارفرمای پروژه در زمینی به مساحت تقریبی ۱۴۰ متر در چهار طبقه مسکونی تک واحدی و یک طبقه مشاعات طراحی گردیده است. نما ساختمان به صورت کلاسیک و در نوع نما سنگ است و طبیعی است که برای طراحی داخلی نیز به روش کلاسیک دکوراسیون داخلی انجام شود. هماهنگی بین نما بیرونی و داخلی منجر به هارمونی دلنواز و آرامش بخش می شود و البته حس لاکچری بودن را در فضا افزایش می دهد. یکی از چالشهای اصلی طراحی داخلی این مجتمع مسکونی وجود دو ستون در ضلع خارجی نما و ایجاد سردری مقعر در ورودی بنا بوده است و طبقه اول در تراز ۱۲۰ سانتی کوچه به دلیل وجود پارکینگ در تراز ۱۴۰- قرار گرفته است. پلان طبقه اول متفاوت از سایر طبقات است چرا که در جلوی پذیرایی یک تراس نیم دایره به مساحت حدود ۳.۵ متر مربع طراحی شده و نمای نیم دایره ساختمان قابل مشاهده می باشد. فضای داخل واحدها شامل ناهارخوری، آشپزخانه، حمام، سرویس مهمان و یک اتاق خواب مستر و دو اتاق خواب دیگر است که همگی دارای طراحی به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک می باشند.

نمونه طراحی ویلا گروه معماری همستان

همراهان گرامی گروه معماری همستان می توانید از سایر طراحی های گروه ما بازدید نمایید.

طراحی ویلا کردان شماره 3

ویلای کردان در زمینی به مساحت حدود 1000 متر مربع در کردان واقع شده است. ورودی اصلی زمین از سمت شمال است و ضلع غربی زمین، مجاور ملک همسا...

ادامه مطلب

طراحی ویلا آزالیا دهکده توریستی سامان شهرکرد به همراه 11 رندر داخلی

طراحی داخلی به سبک مدرن صورت گرفته و از رنگ های کرم و نود روشن در انتخاب مبلمان و رنگ دیوار و کف و غیره استفاده شده است.طراحی دکوراسیون...

ادامه مطلب